петък, 22 януари 2016 г.

      Ето и още един мой много любим продукт- Околоочен крем на Биодерма от серията за чувствителна кожа Сенсибио.
     Вече за втори път се сдобих с него и съм изключително доволна, защото в повечето случаи имам непоносимост към околоочните кремове. Подходящ е за ежедневна употреба, дори от хора (като мен), носещи очила или контактни лещи. Не дразни очите и не предизвиква алергични реакции (или поне до сега не съм чувала такова мнение).
     Кремчето е с лека и гелообразна структура, много лесно се нанася и попива. Аз лично го използвам сутрин и вечер на почистено лице. Продуктът е в тубичка от 15мл и отлично се вмества в дамския несесер.
     Кремът има съставки с "отпушващо" действие, които намаляват подпухналостта, хидратират и се грижат за малките бръчици. Определено много харесвам продукта, тъй като доста често не си доспивам и по някакъв начин трябва да туширам зачервените и уморени очи. Sensibio Eye определено се справя с това!
     Минуси на продукта: НЯМА или поне не съм установила.          
    Горещо препоръчвам на всички дами, които имат чувствителни околоочен контур и очи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар