петък, 22 януари 2016 г.

      Ето и нещо по-актуално за сезона. Това са част от любимците ми в студеното време. Балсам за устни на Биодерма, Еуцерин и Юриаж, както и крем за ръце Юриаж.
     Определено ги харесвам и трите балсамчета за устни, но не мога да скрия фаворита ми сред тях, а именно този на Биодерма. Продуктът за мен лично е най-добрия, който съм използвала до сега, тъй като зимата съм с много сухи и напукани устни. Хидратира отлично, устните са меки и гладки поне 5-6 часа и не е необходимо постоянно да се нанася продукта. Има лек и сладникав аромат, който допълнително ме грабна още по-силно. Горещо препоръчвам!
     Останалите два балсама за устни също не са за подценяване. С удоволствие ги използвам и трите. Предимството на Еуцерин-а е, че определено е на достъпна за всички цена (около 5 лева), имайки в предвид, че е сравнително висок клас козметика. Балсамчето за устни на Юриаж е с добра хидратация и оставя устните меки прилично дълго време. Беше в комплект с кремчето за ръце и реших да го тествам и определено си заслужава.
     И нещо за крема за ръце на Юриаж.. Стана ми любим още след първото нанасяне на ръцете. Зимата определено имам нужда от силно хидратиращ и подхранващ крем и мога да заявя, че кремчето на Юриаж се справя отлично. Другото нещо, което не мога да не спомена е лекият филм, които оставя, дори СЛЕД МИЕНЕ на ръцете. Опаковката е във вид на малка тубичка от 15мл, която се вмества идеално в несесера или дамската чанта. Горещо препоръчвам продукта!
   

Няма коментари:

Публикуване на коментар